Perus-ryhmänohjaajat Kirsi Ahonen ja Ville Hakala

Perus

Kunnollinen Tehtävä 3 on huippuunsa trimmattu, tiivis treenimuoto, jossa olet mukana 12-henkisessä treeniryhmässä tavoittelemassa Kunnollinen-statusta. KATSO LISÄÄ

Kuntovalmentaja, Ryhmäliikuntaohjaaja, Ryhmäliikuntavastaava katarina hemling
fitness-ryhmänohjaaja Katarina Hemling

Fitness

Kiinnostaako sinua tavoitteellinen treenaaminen ja mahdollisesti olet miettinyt kisalavojakin? Kurssilla saat kunnon kohotuksen ja kehon muokkauksen lisäksi maistaa mitä fitness-treenaaminen on. Kurssi ei tähtää kisoihin ja se sopii sekä miehille, että naisille. KATSO LISÄÄ

Kuntovalmentaja Sanna Jalo

Pudotus

Elämäntapamuutokseen ja painonpudotukseen tähtäävä kurssi miehille ja naisille. Olet tervetullut ryhmään ikään ja kokoon katsomatta. Kurssin treenit muokataan kaikkien lähtötasolle sopiviksi.

KATSO LISÄÄ

Kuntovalmentaja Sanna Jalo
Äijä-ryhmänohjaaja Ville Hakala
Kuntovalmentaja Ville Hakala

Äijä

Miesten oma ryhmä jossa treeneissä lihaskuntoa lisäävää harjoittelua ja aerobisen kunnon kasvatusta. 12 viikkoa tavoitteellista harjoittelua.

KATSO LISÄÄ

Jatko-ryhmänohjaaja Hemmo Kuusisto

Jatko

Kurssi sopii kaikille, ketkä ovat joskus olleet mukana KT2-kurssilla. Kurssissa treenit etenevät suunnitelmallisesti kunkin aloitustason mukaan.

KATSO LISÄÄ

Kuntovalmentaja, Ryhmäliikuntaohjaaja, Urheiluhieroja Hemmo Kuusisto